dissabte, 17 d’octubre del 2015

IRRESISTIBLE


És que no puc deixar d'ensenyar-vos com està la carretera que va de Sant Cebrià de Vallalta a Arenys de Munt, passant per Sant Iscle. És que en aquesta època ho té tot: percentatge idoni per "anar fent" i decidir fins a on vols castigar-te, solet, fresqueta i una vegetació que m'apassiona.

Mireu....



Hi ha pocs cotxes i et permet anar pedalant i xerrant, xino-xano i gaudint dels colors que delaten que tenim la tardor a sobre. Si hi afegim olor a castanyes ja seria el súmmum.!!


En aquesta ocasió, he pogut gaudir de la companyia inestimable del meu pare i he aprofitat perquè em fes un parell de fotos, doncs si vaig sola només surt el meu casc. Li dec un cafè.


He de reconèixer que he hagut de fer el mateix tros 3 vegades, doncs no sempre és fàcil enganxar-me en condicions degut a la meva velocitat supersònica.






Sortida curteta però amb imatges que valen molt la pena.
Per ajudar-me a retenir-les a la retina i poder-les compartir, m'he decidit a passar per aquí de nou.
A veure si, a partir d'ara, ens comencem a veure més sovint.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.